امروزه خرید آنلاین به سرعت در سراسر جهان در حال رشد است، اما موضوعی که مورد چالش است یافتن فروشگاه های آنلاین معتبر خرید از چین است.

سایت خرید از چین

بازرگانان قدیمی می دانند که محصولات ساخته شده در چین با قیمت پایین و کیفیت قابل قبولی تری در دنیا به فروش می رسند. به طوری که خرید از چین حاشیه سود خوبی برای آنها دارد. در این مقاله به شما 10 وب سایت و فروشگاه های آنلاین معتبر خرید از چین  را برای شما جمع آوری کردیم. لازم به ذکر است که همه این سایت های خرید آنلاین به زبان انگلیسی هستند، برخی از آنها نسخه های دیگر زبان را نیز ارائه می دهند.

در صورتی که توانایی خرید یا با نحوه خرید کالا و همچنین ارسال و ترخیص کالا ها آشنایی ندارید با کارشناسان بازرگانی ماندگار در ارتباط باشید. تا در این خصوص شما را کمک کنند. این شرکت همچنین در حوزه خرید از فروشگاه های آنلاین دبی و همچنین ترخیص کالا از گمرکات ایران فعالیت دارد.

مهم ترين فروشگاه های آنلاین معتبر خرید از چین

سایت taobao

يکي از مهم ترين فروشگاه های آنلاین معتبر خرید از چین سایت taobao است. اين سايت توسط گروه Alibaba تاسیس شد. امروزه با بیش از 170 میلیون کاربر ثبت شده، taobao به سایت اصلی تجارت الکترونیکی برای افراد در چین تبدیل شده است.

این سایت توانایی سرچ محصول را با عکس دارد. به این صورت که شما اگر محصولی را می خواهید که تنها عکس آن را دارید و نام آن را نمی دانید می توانید از قسمت نوار جست و جو سایت روی دکمه ای که تصویر دوربین دارد کلیک کرده و عکس خود را آپلود کنید تا نوار جست و جو براساس تصویر شم محصولات مشابه را برای شما به نمایش دهد.

جستجو براساس فیلتر: این سایت علاوه بر جستجو براساس عکس جست و جو براساس فیلتر دارد.

مقاله مرتبط: ترخیص کالا از ترکیه

سایت taobao
سایت_taobao

سایت AliExpress

از ديگر فروشگاه های آنلاین معتبر خرید از چین AliExpress است. اين فروشگاه  بخشی از Alibaba.com بوده که بزرگترین شرکت خرید آنلاین چین است. این سایت میزبان محصولات بسیار متنوعی از جمله اتومبیل ، تلفن های همراه ، سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر ، لوازم الکترونیکی ، زیبایی ، نورپردازی ، کفش و جواهرات را دارد. خریداران می توانند تا کمتر از 1 مورد سفارش دهند و از تحویل سریع و خدمات ردیابی کامل لذت ببرند.

مراحل خرید از سایت علی اکسپرس خرید بسیار ساده و راحت طراحی شده است. شما می توانید به راحتی و با استفاده از منوی گرافیکی تعبیه شده در صفحه اصلی، گروه کالای مورد نظر خود را یافته و در آن به جستجو بپردازید. در ضمن بخش‌هایی مثل پرفروش‌ها یا Bestselling و نوآوری‌های فناوری یا Tech Discovery از مجموعه کالاهای با ویژگی خاص یا جدید بازدید کنید.

"خرید

سایت ALIBAB

سایت ALIBAB  در سال 1999 راه اندازی شده است. این سایت یکی از پلتفرمهای اصلی در تجارت عمده فروشی و واردات کالا از چین و نقاط ديگر دنيا است. این مجموعه به میلیون ها خریدار و تأمین کننده در سراسر جهان خدمات ارائه می دهند. Alibaba صدها میلیون محصول را در بیش از 40 دسته مختلف مختلف از جمله لوازم الکترونیکی مصرفی ، ماشین آلات و پوشاک برای شما به ارمغان می آورد.

خریداران و تامین کنندگان در بیش از 190 کشور در این سایت با هم در تعامل هستند. کارخانه داران و تولید کننده گان در چین در کمترین زمان محصولات خودشان را در این سایت به روز می کنند. این تکمیل و نوآوری های جدید فرصت مناسب به تجار می دهد تا معاملات سودمند را به ارمغان آورند.

سایت LightInTheBox

سایت LightInTheBox همراه با سایت MiniInTheBox ، به بیش از 200 کشور در سراسر جهان محصول ارسال می کنند.. این محصولات در سه دسته اصلی لباس: لوازم کوچک و خانه و باغ به فروش می رسد. این شرکت در سال 2007 تاسیس شد. این سایت حتی در سال 2013 در بورس اوراق بهادار نیویورک لیست شد.

این سایت قسمت هایی برای کودکان و بانوان اختصاص داده شده است.

قیمت های این سایت به دلار آمریکا است و هر آنچه که لازم داشته باتشید در این سایت پیدا خواهید کرد. زیرا این سایت با فیلترهای مناسبی طراحی شده است تا درسترسی آسان تری به شما بدهند.

سایت GearBest

این سایت یکي از فروشگاه های آنلاین معتبر خرید از چین است که محصولاتی نظیر گوشی موبایل و یا لوازم جانبی الکترونیکی دارد. در حال حاضر این سایت از روش پرداخت امن اعم از خرید با کارت اعتباری، خرید اقساطی، خرید به شیوه P24 (این روش محبوب ترین روش پرداخت در لهستان است. مشتریان می توانند معاملات را راحت تر و ساده تر انجام دهند. بیش از 95% بانک های محلی لهستان از Przelewy24 پشتیبانی می کنند) و خرید به روش PAYPAL  (این شیوه امن ترین و راحت ترین روش پرداخت است. Paypal به عنوان یک پلت فرم شناخته شده در جهان گزینه ای مطمئن برای پرداخت آنلاین است. برای پرداخت به این شیوه بعد از انتخاب روش پرداخت، روی سفارش خود کلیک کنید و به حساب PayPal خود بروید و پرداخت سفارش را به پایان برسانید.) پشتیبانی می کند.

سایت SHEIN

سایت shein  تقریبا از سال ۲۰۰۸ در نیوجرسی امریکا فعالیت خود را شروع کرده است. SHEIN به عنوان یک وب سایت معتبر در بخش عرضه پوشاک دخترانه و مد روز به افراد مختلف در سرتاسر دنیا نشان دهد. در واقع این سایت الگو و منبع فشن و مد است و بسیاری از طراحان مد یا لباس از این سایت الگو می گیر ند.

هدف از ساخت سایت شی، عرضه و فراهم آوردن پوشاک مد روز، مناسب برای دختران جوان و بانوان با هزینه کم و بدون دردسر و اتلاف وقت زیاد است. شما دیگر برای خرید یک لباس مد روز نیاز به سفر به صورت مستقیم به چين را ندارید. همچنین می توانید از طریق این سایت با برندهای جدید و ارزان آشنا شوید. از آنجا که تفاوت و تنوع در این سایت بسیار زیاد است. شما مشکلی در خرید و انتخاب ندارید. یا به عبارت دیگر این سایت برای هر سلیقه ای پاسخی دارد.

سایت geekbuying

GeekBuying یک فروشگاه الکترونیکی است. تلفن های Android ، لوازم جانبی آن، لپ تاپ، و انواع لوازم هوشمند و موارد دیگر را پیدا خواهید کرد. این سایت معمولا تخفیف های مناسبی را در سایت خود قرار می دهد به ویژه زمانی که عمده خرید می کنید بسیار به نفع شما تمام خواهد شد. این سایت علاوه بر زبان انگلیسی از زبان آلمانی و زبان های دیگر نیز استفاده می کند.

سایتmilanoo

فروشگاه خرده فروشی آنلاین مستقر در چنگدو یکی از بهترین سایت های خرید از چین و فروشگاه های آنلاین معتبر خرید از چین است.  این سایت درباره لباس های مخصوص زنان فعالیت دارد و انواع بیکنی ها مد روز را می فروشد. این سایت نیز در سال 2008 تاسیس شد. ویژگی منحصر به فرد این سایت این است که به محض ثبت نام از هر محصول 10 دلار تخفیف می گیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین