سایت ۱۶۸۸ توسط جک ما در سال ۱۹۹۹ تاسیس شده اما به عنوان ۱۶۸۸ شناخته شده است. این سایت جز بزرگترین تجارت های گروه علی بابا به شمار می رود و از راه های خرید از چین است. که در ابتدا با شروع کسب و کارهای بسیار کوچک و تجارت الکترونیک در چین بوده است اما امروزه با فرصت های تجاری پیاپی اطلاعات های آنلاین بیشتری داشته و از خریدار و تولیدکننده در سراسر کشور به شمار می رود.

این سایت محصولات صنعتی مبلمان، پوشاک، مواد خام را به صورت گسترده و کالاهای دیگر مواد خام و عمده فروشی از خدمات سایت ۱۶۸۸ می توان نام برد.

لازم به ذکر است که اگر می خواهید از سایت ۱۶۸۸ خرید کنید و کار واردات کالا از چین را انجام دهید باید تعداد اقلام شما بالا باشد . چرا که این سایت یک سایت عمده فروشی می باشد و برای تمام کالاهای خود عمده فروشی را تعریف کرده است.

 در سایت ۱۶۸۸ اقلامی از جمله پودر، مواد شیمیایی، باتری خالص، مایعات و … خریداری کرد این اقلام محصولاتی هستند که دارای حمل و نقل و نرمال و به سادگی ارسال میشود اما برخی از محصولات بزرگ از جمله صندلی های اداری با وزن سنگین، میز های چوبی و… بر حسب محصولات ارزان محاسبه می‌شوند اما حمل و نقل آنها سه برابر هزینه خود محصولات است.  علاوه بر آن کاربران های زیادی وجود دارد که از سایت ۱۶۸۸ خرید می کند این کاربران از جمله شرکت هستند که به خاطر شرکت های خود محصولات فراوانی از این سایت خریداری می کنند. فروشنده ها و فروشگاه های آفلاین نیز استفاده از سایت ۱۶۸۸ محصولات خود را خریداری می کنند.

رعایت برخی نکات در هنگام خرید از سایت ۱۶۸۸

خرید از سایت ۱۶۸۸ یک سایت بسیار عالی و خوب است که قیمت های بی نظیری دارد اما در هنگام خرید از این عمده فروشی باید به چندین نکته دقت داشته باشید تا بتوانید یک خریدی خوب از این سایت داشته و از آن بهره ببرید.

سایت عمده فروشی ۱۶۸۸

یکی از مهمترین نکته در هنگام خرید از این سایت این است که  به صورت عمده فروشی می باشد در این سایت خرده فروشی وجود نداشته و همیشه مقدار خرید برای هر کالایی تعیین شده است اگر محصولاتی کمتر از حداقل اندازه این سایت دارید این سیستم به صورت خودکار سفارش شما را متوقف می سازد پس باید سفارشات خود را مطابق حداقل مقدار خرید سایت ۱۶۸۸ در نظر بگیرید.

تایید موجودی کالا در سایت ۱۶۸۸

در هنگام خرید از این سایت وجود محصولات یعنی سفارشی که شما از این سایت دارید قبل از ثبت آن، مسئول خرید باید از وجود آن در انبار مطمئن باشد اما اطلاعاتی که در آن وجود دارد بیشتر آنها به صورت صحیح بوده و مخصوصاً علامت گاو که در کنار آن وجود دارد نشان می دهد که این فروشگاه بهتر است و سایت ۱۶۸۸ آن را تایید میکند فروشگاه دیگری نیز وجود دارد که قیمت آنها بسیار پایین بوده اما همه محصولات را ندارد این امر باعث سردرگمی کاربر شده و نمی توان همین خرید ها را انجام داد.

عدم موفقیت خرید

از دیگر رعایت نکات در هنگام خرید از سایت ۱۶۸۸ عدم موفقیت خرید است قابل ذکر است که همه اطلاعاتی که در این سایت وجود دارد به صورت دقیق نبوده و برخی از آنها در انبار وجود ندارند بعد از اینکه سفارش خود را انجام دادید ممکن است در نهایت خرید ناموفق بماند که در ادامه مسئول خرید با پیامکی مبنی بر سفارش محصولات شما در انبار وجود ندارد شما را مطلع می سازد اما اگر سفارشات شما و محصولاتی که سفارش داده اید در انبار باشد با موفقیت خرید خود را انجام داده اید.  دقت داشته باشید که زمان خرید و سفارشات شما ناموفق باشد بعد از چند روز این سفارشات توسط فروشنده ۱۶۸۸ کنسل میشود و پول انتقال داده شده برگشت میدهند پس از این موضوع اطلاع داشته باشید که سفارش ناموفق بعد از چند روز پول بازگردانده می شود.

هزینه حمل و نقل

 یکی دیگر از گزینه های هنگام خرید از سایت ۱۶۸۸ هزینه حمل و نقل است هزینه حمل و نقل این معناست که انتقال از تولید کننده و انبار می باشد که این هزینه حمل و نقل بر اساس وزن بسته میباشد که برای هر سفارش به صورت خودکار حداقل هزینه را ثبت میکند چرا که سیستم، وزن دقیق بسته را به صورت دقیق ندانسته و انجام سفارش خبر ندارد برای دانستن هزینه کامل می توان هزینه حمل و نقل را حدود ۸ تا ۱۵ کیلوگرم تخمین زد و آن را به هزینه محصولی که سفارش داده اید اضافه کنید. هزینه ها بیشتر بستگی به شریک حمل و نقل آن دارد اما نیاز به نگرانی زیاد بابت هزینه حمل و نقل نباشید مگر اینکه محصولات سفارش داده شده بسیار بزرگ و سنگین باشد.

خرید از سایت ۱۶۸۸

هزینه حمل و نقل داخلی و بین المللی

اگر میخواهید محصولات بسیار سنگین و بزرگ از جمله میز ناهارخوری که حجم بسیار بالایی دارد سفارش دهید باید هزینه حمل و نقل داخلی و بین المللی آن را در نظر داشته باشید مگر اینکه متصدی ارزان قیمت باشد در غیر این صورت خرید همچنین کالایی به صرفه نبوده و پیشنهاد نمی شود.

زمان بندی خرید در سایت 1688

نکته دیگر در هنگام خرید از سایت ۱۶۸۸ زمانبندی است زیرا این سایت عمده فروش است پس باید زمانبندی خرده فروش را نداشته باشید. سفارش های عمده فروشان به زمان طولانی ترین نیاز دارد به طور کلی می توان گفت محصولات را نمی‌توانند به سرعت حمل و نقل کنند پس بازه زمانی انتظار سفارش بین ۱ تا ۵ روز می باشد اما برخی از محصولات سنگین تر بین ۵ تا ۷ روز است. برخی از سفارش ها که در فصلهای شلوغ خرید نیز می‌تواند یک تا سه روز طولانی تر شود. علاوه بر سفارش محصول حمل و نقل نیز بین ۳ تا ۵ روز طول میکشد که محصول را تحویل دهد پس به این نکته دقت داشته باشید که زمان تحویل سفارش خود را برنامه ریزی کنید.

سخن پایانی

در این مقاله با خرید از سایت ۱۶۸۸ به طور کلی آشنا شدید پس می توانید خریدهای خود را با اطلاعات بیشتر سفارش دهید با وجود شرکت بازرگانی ماندگار مشکلات را کاهش داده و اطلاعات به روز و جامعه را در اختیار متقاضیان و کاربر قرار می دهد پس با خیالی آسوده محصولات خود را سفارش دهید امیدوارم با مطالعه این مقاله اطلاعات کافی به دست آورده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین