حمل بار از دبی ته لنجی

یکی از مورد علاقه ترین روش های ترخیص کالا از دید بازرگانان حمل بار از دبی ته لنجی می باشد. زیرا به پرداخت حق گمرکی نیاز ندارد. حمل کالا از دبی به روش ته لنجی به صورت سریع و مطمئن صورت می گیرد.

می توان گفت برای حمل بار از دبی ته لنجی هیچ محدودیتی وجود ندارد. و تجار می توانند کالای مورد نظر خود را در زمان کوتاه و با هزینه کمتر تحویل بگیرند. اما ما به شما توصیه می کنیم که انجام این کار را به شرکت بازرگانی ماندگار بسپارید. تا بدون رو به رو شدن با دردسر و مشکلات بار خود را دریافت کنید. چرا که در زمینه واردات کالا از دبی و همچنین سایر کشورها فعالیت زیادی دارد.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

چگونگی واردات ته لنجی

در شیوه حمل بار از دبی ته لنجی برای انتقال کالا از روش دریایی استفاده می شود که ملوان موظف است کالای مورد نظر شما را از طریق مرزهای دریایی کشور و بنادر مرتبط با آن مانند بندر بوشهر، دیر، دلوار و گناوه به ایران حمل کند. این روش حمل و نقل از کشور امارات مناسب می باشد.

 

مزایای حمل بار از دبی به روش ته لنجی

یکی از دغدغه های تجار و بازرگانان ایرانی که همیشه برای آنها وجود دارد دغدغه هزینه های گمرکی و پرداخت آن می باشد. در روش حمل و نقل کالا به شیوه ته لنجی هزینه ترخیص کالا حذف شده و دیگر نیازی به پرداخت آن نمی باشد. بنابراین این روش یکی از محبوبترین روش های حمل بار می باشد زیرا تجار از پرداخت هر نوع عوارض و گمرگی راحت می شود.

حمل بار از دبی ته لنجی

مدت زمان حمل بار از دبی با شیوه ی ته لنجی

زمان حمل بار از دبی ته لنجی به عوامل مختلفی بستگی دارد که هر کدام در تعیین زمان حمل محصولات نقش بسیار موثری دارند. این عوامل عبارتند از: وضعیت آب و هوایی و شرایط دریا، مراحل بار زدن در داخل بنادر دبی و مدت زمان مربوط به انجام امور ترخیص کالا در داخل ایران. سرعت عمل، تعداد نیروها و لنج شرکتی که شما کار ترخیص و حمل کالا را به آن سپرده اید از عوامل بسیار موثر در سرعت رسیدن بار به مکان مورد نظر تجار است.

زمان حدودی که می توان برای انجام این کار در نظر گرفت زمانی حدود هشت تا بیست روز می باشد.

هزینه حمل کالا از دبی با روش ته لنجی

هزینه ی حمل بار به روش ته لنجی از دبی نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهمترین عواملی که در افزایش و کاهش قیمت حمل بار تاثیر دارد عبارتند از: ابعاد و وزن کالا، میزان ارزش کالا، نوع کالا مثلا خوارکی، پوشیدنی و ….

برای آگاه شدن از هزینه ی حمل بار خود از دبی می توانید با پرسنل شرکت بازرگانی ماندگار تماس گرفته و با شرح کاملی از بار خود از میزان هزینه ی حمل آن مطلع شوید.

هزینه نهایی واردات ته لنجی هزینه ای مقرون به صرفه دارد و قوانین جدید حمل با لنج اخذ پنج درصد مالیات بر ارزش افزوده می باشد‌. در واقع روش ته لنجی از دبی یکی از بهترین روش حمل و نقل بار می باشد که سودآوری زیاد و ریسک و احتمالات را کاهش می دهد.

قوانین واردات بار از دبی با استفاده از روش ته لنجی

برای وارد کردن بار از دبی ته لنجی قوانینی وجود دارد که تجار باید به این قوانین آگاهی داشته باشند. شما می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنید و بقیه ی کار ها را به شرکت بازرگانی ماندگار بسپارید.

بار مورد نظر شما در هر ابعاد، وزن و قیمتی که باشند در اسکله های دبی به لنج ها تحویل داده می شود و بدون هیچ زحمتی و با خیالی آسوده در بندر مد نظر شما در جنوب کشور ارسال می شود.

حمل بار به روش ته لنجی شامل چه کالا هایی می شود؟

در واقع اجناس خاصی برای حمل بار به روش ته لنجی مشخص نشده است و می توان کالایی شامل خوارک، پوشاک، وسایل الکترونیکی، انواع خودرو، لوازم خانگی، کنسول های بازی و …. را توسط لنج ها از دبی به ایران وارد کرد.

واردات از دبی ته لنجی

واردات ته لنجی یک روش واردات محسوب می‌شود که قوانین خاص خود را دارد. در واقع یک نوع واردات می‌باشد که در جنوب کشور بسیار رواج پیدا کرده است. برای منتقل کردن کالا از روش دریایی و با کمک لنج ملوانان مجاز هستند تا محموله مورد نظر را از این طریق به مرز کشور وارد کنند.

 صاحبان لنج یا خدمه آن مجاز به واردات اما با رعایت قوانین خاصی خواهند بود. واردات از دبی ته لنجی نیز تنها برای ملوانان و خدمه کشتی امکان‌پذیر است. افرادی که قصد خرید جزئی و واردات با هزینه بسیار کم دارند، می‌توانند از طریق خدمه کشتی و ملوانان اقدام به واردات ته لنجی کنند.

برای واردات از دبی ته لنجی شرایط خاصی وجود دارد. البته هیچ محدودیتی برای این نوع واردات نیست و شرکت‌های مختلفی هستند که هم اکنون چنین خدماتی را ارائه می‌دهند.

بسیاری از ساحل نشینان مشغول تجارت ته لنجی هستند و استان بوشهر بیشترین حجم واردات ته لنجی را به خود اختصاص می‌دهد. البته در آبادان، بندرعباس، گناوه، دیلم، دلوار و دیر نیز این روش واردات بسیار مورد توجه است.

می‌توانید لوازم الکترونیکی، خشکبار، قطعات خودرو، لوازم برقی، لوازم یدکی، اسباب بازی، تجهیزات ورزشی، دوچرخه، مانیتور، پارچه، پوشاک، تجهیزات پزشکی و محصولات آرایشی و بهداشتی را نیز به صورت ته لنجی وارد کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مهمی را در زمینه واردات از دبی به شیوه ته لنجی را شرح دهیم. تا شما بتوانید به راحتی بار و کالاهای خود را با لنج به ایران وارد کنید. شرکت تجاری ماندگار به شما در این زمینه کمک می کند. تا شما با هزینه و زمان کم کالای خود را توسط روش حمل ته لنجی به کشورهای ایران حمل کنید.

One thought on “حمل بار از دبی ته لنجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین