در این مقاله قصد داریم به نحوه واردات تلفن همراه از امارات بپردازیم. پس اگر قصد واردات گوشی از امارات را دارید تا پایان این مطلب ما راه همراهی کنید. تا اطلاعات لازم در زمینه واردات موبایل از امارات را برای شما شرح دهیم.

یکی از بهترین و پر سود ترین کالاهای وارداتی از امارات تلفن همراه می باشد. بی شک واردات گوشی از امارات از واردات به صرفه بوده و برای تجار ایرانی سود بسیاری خواهد داشت.

در واقع امروزه با توجه به نقش بسیار مهمی که تلفن همراه در زندگی انسان دارد. نیاز بازار به این تکنولوژی بسیار می باشد. امروزه به دلیل تحریم هایی که بر علیه ایران صورت گرفته است. از بازار ایران برند های سرشناس و مشهور خارج شده اند. که این امر موجب شده است که بازار ایران با کمبود موبایل مواجه شود. بنابراین تاجران ایرانی برای رفع نیاز بازار به تلفن همراه اقدام به واردات تلفن همراه از کشور های دیگر مانند امارات کنند.

واردات گوشی از امارات با سرمایه کم نیز امکان پذیر است. به همین علت بسیاری از بازرگانان ایرانی علاقه بسیاری به واردات گوشی از کشور امارات عربی متحده را دارند. یکی از دلایل واردات با سرمایه کم نزدیکی امارات به ایران است. بنابراین واردات تلفن همراه از کشور امارات هم به صرفه است و هم با سرمایه کم امکان پذیر است. البته جز امارات و دبی کشورهای دیگری نیز جهت واردات تلفن همراه مناسب هستند. به عنوان مثال واردات گوشی تلفن همراه از چین نیز از کشورمان رواج زیادی دارد.

مراحل واردات گوشی از امارات

برای واردات گوشی از امارات ابتدا باید سرمایه مورد نیاز برای واردات را داشته باشید. برای آگاه شدن از سرمایه مورد نیاز می توانید با شرکت های بازرگانی تماس بگیرید. و با صحبت کردن با مشاورین این شرکت درمورد هزینه های لازم اطلاعات مفیدی را به دست آورید.

برای انجام واردات موبایل از امارات دو روش وجود دارد. یکی اینکه شخصا به امارات سفر کرده و با جستجو یک تامین کننده مناسب را پیدا کنید. و سپس واردات را انجام دهید. روش دوم این است که شما می توانید از شرکت تجاری  که در این زمینه تجربه و اطلاعات لازم را دارد درخواست کمک کنید. و با کمک مشاورین این شرکت تلفن همراه مورد نیاز بازار را بدون برخورد با هیچ گونه مشکل وارد کشور کنید. شرکت بازرگانی ماندگار با بیش از بیست سال سابقه در خدمت شما تجار عزیز است. تا کالاها و همچنین تلفن همراه را از کشورهای مانند امارات و چین به ایران وارد کنید.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

واردات گوشی از امارات
واردات گوشی از امارات

قوانین گمرکی واردات گوشی از امارات

برای واردات گوشی از دبی لازم است که شما شرایط لازم برای خرید و ترخیص کالا از امارات را داشته باشد. در واقع شما باید کارت بازرگانی داشته و با قوانین و اصول بین المللی آشنا باشید. البته در غیر این صورت  می توانید از شرکت های بازرگانی فعال مانند شرکت بازرگانی ماندگار در این زمینه کمک بگیرید.

در واقع واردات کالا کار سختی است. اما سود خوبی به همراه دارد. نکته مهم این است که باید برای فروش آن در بازار ایران نیز مشتریان خود را داشته باشید.

نکات مهم در هنگام واردات موبایل از امارات

نکته مهم که حتما باید به آن توجه شود، کیفیت گوشی است. شما باید قبل از خرید عمده موبایل از کیفیت تلفن همراه اطمینان حاصل کنید.

بهتر است برای انتقال پول از صرافی های مجاز داخل کشور که دارای مجوز های لازم هستند استفاده کنید. و به هیچ وجه پول را به صورت نقدی به کشور امارات انتقال ندهید.

نکته قابل به ذکر این است که قراردادهای تجاری خود را در کشور امارات به صورت رسمی انجام دهید. تا از حمایت و پشتوانه ی قانونی برخوردار باشید.

قبل از واردات گوشی از امارات به بسته بندی آن دقت کنید. تا در هنگام ترخیص تلفن همراه با مشکل مواجه نشوید. زیرا از سوی بازرسین بسته بندی کالاها چک می شود.

راه های حمل و نقل گوشی از امارات به ایران

برای حمل و نقل گوشی هایی که از کشور امارات به ایران وارد می شوند دو راه وجود دارد. که شامل حمل و نقل دریایی و هوایی می شود.

حمل و نقل دریایی توسط لنج ها صورت می ‌گیرد. که به دلیل فاصله ی کم امارات با ایران از هزینه ی کمتری برخوردار است. و با سرعت بیشتری وارد کشور می شود.

حمل و نقل هوایی توسط هواپیماها صورت می گیرد. که با سرعت بسیار تلفن همراه را وارد ایران می کند اما هزینه بسیاری دارد.

سخن پایانی

واردات گوشی از امارات یکی از پر سود ترین واردات می باشد. که شما می توانید آن را انجام دهید. برای واردات تلفن همراه از کشور امارات ما به شما پیشنهاد می کنیم. اگر تجربه کافی در این زمینه را ندارید. از شرکت های بازرگانی فعال مانند شرکت بازرگانی ماندگار مشاوره گرفته و برای واردات از آنها درخواست کمک کنید. و بدون رو به رو شدن با مشکل در کوتاه ترین زمان و هزینه کمتر واردات خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین