مدت زمان تقریبی خواندن این مقاله: 3 دقیقه

واردات پوشاک از دبی

امروزه به دلیل نیاز روز افزان بازار های ایرانی واردکنندگان باید اقدام به واردات کالا های مختلف نمایند یکی از این کالا ها پوشاک است. در این صورت ما در این مقاله قصد داریم در مورد واردات پوشاک از دبی  اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم تا اگر مایل به واردات کالا از دبی هستید با شرایط واردات از این کشور آشنا شوید.

در حالت کلی شهر دبی در سال های گذشته جز یکی از مهم ترین مراکز تجارت و خرید کالا از امارات در منطقه خاورمیانه شناخته می شود. و همین امر موجب وجود نمایندگی های عالی و برند های بسیار معروف در این شهر شده است. در این حالت یکی از محصولات با کیفیتی که شما می توانید در این شهر یافت نمایید پوشاک است. امروزه به دلیل وجود لباس های مختلف در طرح، سایز و شکل های متنوع در دبی شما می توانید هر نمونه ای از پوشاک ها را در این شهر یافت نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

قیمت های قبل از  واردات محصولات از دبی

یکی از مهم ترین مراحل واردات پوشاک از دبی مشخص کردن قیمت های محصولات می باشد. به طوری که واردکنندگانی که قصد وارد کردن لباس را دارند. در مرحله اول  باید درخواست فاکتور دهند قسمت هایی که به دست واردکننده به ایران وارد می شوند باید در کمیسون نرخ گذاری بشوند. تا بتوانند این نوع محصولات با نرخ های تعیین شده در بازار به فروش برسانند.

واردات پوشاک از دبی

واردات و تجارت چمدانی به دبی

در حالت کلی تجارت چمدانی نوعی تجارت به حساب می آید. که در آن مسافری که به سفر خارج از کشور رفته در زمان بازگشت می تواند چمدان خود را پر از لباس و یا وسایل دیگر نمیاند و وارد کشور کند. در واقع این کار می تواند به همراه سود خطراتی را نیز به همراه داشته باشد. اما در این صورت در زمان واردات پوشاک از دبی واردکنندگان می توانند به راحتی از این روش کمک گیری نمایند. و پس از آن در بازار محصولات را به فروش برسانند و به سود کلانی دست پیدا کنند.

در واقع امروزه در تجارت چمدانی به شهر دبی سود بسیار زیادی وجود دارد. که بسیار از افراد اقدام به این کار می کنند. با این صورت که نوع روش صادرات و واردات در مقایسه با دیگر راه های تجارت انواع کالا ها از حجم کم تری کالا برخوردار است. اما وارد کنندگان می توانند با این راه و با واردات پوشاک از دبی سالانه به سود بسیاری دست پیدا نمایند.

به دنبال یک تولید کنند خوب پوشاک باشد

امروزه به دلیل وجود اجناس فیک و تقلبی بسیاری از افراد ریکس خرید لباس های معمولی و نبودن برند را بر عهده نمی گیرند. اما در این صورت شما باید توجه داشته باشید که می توانید با استفاده از محصولات عالی و تست آن محصولات مورد نظر مثل پوشاک به راحتی اقدام به  واردات تعداد زیادی از محصولات نمایید. یا شما می توانید از یک شرکت بازرگانی با تجربه نیز برای پیدا کردن محصولات با کیفیت کمک گیری کنید. یکی از این شرکت های بازرگانی شرکت بازرگانی ماندگار است. که این شرکت با دارا بودن تجربه های بسیار در این راه می تواند کمک های بسیاری را به وارد کنندگان ارائه دهند.

هزینه های واردات پوشاک از دبی

امروزه به دلیل وجود مشکلات بسیار در حوزه واردات کالا از کشور مختلف به ایران شرایط واردات تا حد بسیاری تغییر کرده است.  که در این صورت هزینه های مختلقی نیز بر دوش واردکنندگان قرارمی گیرد. این هزینه ها به شرح زیر می باشند:

در زمان واردات پوشاک از دبی شما در مرحله اول باید به دنبال یک برند خوب و با کیفیت باشید. و پس از پرداخت هزینه فاکتور های لازم را دریافت نمایید. پس از آن هزینه های حمل و نقل کالا و هزینه های رفت و امد شرکا یا واردکننده نیز وجود دارد. مرحله بعد هزینه های گمرگی و مالیات های آن ها است که بسیار حائز اهمیت می باشد. پس از آن هزینه های انبار دارای گمرکات محصولات دریافتی بیمه بار و… جزو هزینه های بسیار مهم است. که شما در زمان واردات پوشاک از دبی باید آن ها را پرداخت نمایید.

واردات پوشاک از دبی

سخن پایانی

اما در اخر شما باید بدانید امروزه به دلیل وجود اجناس فیک در بازار ها و یا حتی تولیدی ها در زمان واردات پوشاک از دبی باید بسیار به نوع لباس و پارچه آن ها توجه نمایید. تا پس از ورادات محصولات به کشور مشکلات بسیاری برای وراد کنندگان به وجود نیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین