واردات انواع ماساژور و صندلی ماساژ طی چند سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته است. در واقع این تجهیزات حجم وسیعی از واردات را به خود اختصاص داده‌اند.

این دستگاه‌ها با ماساژ دادن تکنیک‌های خاصی را روی عضلات بدن برای جلوگیری از درد قلنج، کوفتگی و کاهش استرس انجام می‌دهند. البته در کنار این ماساژورها حتماً باید به طریقه صحیح نشستن نیز توجه کرد و از این رو صندلی ماساژ نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

پس اهمیت واردات انواع ماساژور و صندلی آن به سبب استقبال بالای بازار و فواید استفاده از این محصول است. در رابطه با چگونگی واردات این تجهیزات اطلاعاتی دارید؟ با ما همراه باشید. بازرگانی ماندگار از جمله شرکت های است که امکان خرید از چین، واردات از ترکیه و واردات از دبی را برای هر کالایی فراهم می کند.

نحوه واردات انواع ماساژور و صندلی ماساژ

برای واردات انواع ماساژور و صندلی ماساژ ابتدا نیاز بازار را بررسی می‌کنید. در واقع واردات تجهیزاتی که در بازار با استقبال بالای مواجه است، سود و منفعت بیشتر بیشتری دارد. همچنین اینکه قبل از واردات باید بازاریابی کنید، در واقع بدانید که چه مراکزی چه نوع و چه مدل از این دستگاه‌ها را نیاز دارند. آیا در صورت واردات این تجهیزات در بازار داخل با استقبال مواجه می‌شود یا به فروش خواهند رسید؟ چرا که هزاران نوع دستگاه ماساژور مختلف وجود دارد اما مشتریان به دنبال دستگاه‌های ماساژور پیشرفته و با کیفیتی هستند که تاثیرگذاری بیشتر و عوارض آن‌ها کمتری است. پس گام اول شناخت محصول و تولید کننده آن است.

برندهای محبوب را انتخاب کنید و درباره آنها تحقیقات زیادی به عمل آورید. در نتیجه می‌توانید به سراغ اخذ مجوزهای لازم جهت واردات انواع ماساژور و صندلی ماساژ بروید.

مجوزهای لازمه برای واردات انواع ماساژور و صندلی ماساژ

واردات انواع ماساژور و صندلی ماساژ نیاز به مجوزهای لازمه دارد. از این رو قبل از واردات ابتدا باید مجوزهای لازمه برای واردات و ترخیص این دستگاه‌ها را اخذ کنید. البته برای مرحله ترخیص نیز به کد تعرفه نیاز خواهید داشت. این کد تعرفه برای ترخیص دستگاه‌های ماساژور و صندلی ماساژ ۹۰۱۹۱۰۵۰ است. مجوزهای رسمی که برای واردات این تجهیزات باید دریافت کرد، شامل:

مجوز رسمی کمیسیون ماده ۱ سازمان توسعه تجارت

مجوز ارزی دفتر تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

مجوز فنی و ارزی وزارت بهداشت درمان و همچنین مجوز آموزش پزشکی

واردات انواع ماساژور و صندلی ماساژ
واردات انواع ماساژور و صندلی ماساژ

مهمترین گام واردات انواع ماساژور و صندلی ماساژ

واردات انواع ماساژور و صندلی ماساژ به عنوان اصلی‌ترین فعالیت اقتصادی کشور محسوب می‌شود. البته این فعالیت برای واردات هر محصولی برای کشور اهمیت بسیار زیادی دارد. گام‌های بسیار زیادی برای واردات هر محصولی طی می‌شود، اما مهم‌ترین آن دریافت پیش فاکتور است. پس از اینکه با شخص صادر کننده به مذاکره نشستید.

مرحله بعدی آن دریافت پروفرما یا همان پیش فاکتور خواهد بود. در این سند مشخصات مربوط به محموله و حتی شما طرفین معامله درج می‌شود. این مرحله به عنوان حساس‌ترین گام‌هایی است که در رابطه با تمامی مشخصات درج شده در این سند باید دقت بسیار زیادی داشت.

شما محموله‌ای را دریافت می‌کنید که بر اساس مشخصات درج شده در پرفرما آن را تایید نموده‌اید. برخی از این مشخصاتی که در سند آن را درج می‌کنند، شامل:

شماره و تاریخ صدور پروفرما

تاریخ اعتبار پیش فاکتور

مشخصات و آدرس شخص صادر کننده

مشخصات و آدرس خریدار

تمامی مشخصات کیفی و کمی محموله نظیر مدل تعداد وزن ابعاد و غیره

کد تعرفه گمرکی محموله

مبلغ پیش فاکتور با ذکر نوع ارز

تفکیک وظایف و تمامی مسئولیت‌های شخص وارد کننده و صادر کننده طبق قوانین اینکوترمز

مبدا و مقصد محموله خریداری شده با اطلاعات بنادر یا محل بارگیری و تخلیه محصول

وسایل نقلیه جهت حمل محموله

چگونگی پرداخت وجه محموله

برند یا کشور سازنده

بیشتر بخوانید: واردات دستگاه آزمایشگاهی

نتیجه

واردات انواع ماساژور و صندلی ماساژ به استقبال بازار بستگی دارد. این دستگاه‌ها ویژگی درمانی دارند و برای جلوگیری از کوفتگی، درد قلنج و کاهش استرس محبوبیت پیدا کرده‌اند، پس سطح فروش آنها زیاد است. البته کاربران به دنبال پیشرفته‌ترین و با کیفیت‌ترین انواع ماساژورها در بازار هستند.

از این رو وارد کنندگان درصدی از نیاز بازار را از طریق واردات این تجهیزات برطرف می‌کنند. سود و منفعت بالای این تجهیزات باعث شده تا افراد زیادی به فکر واردات این تجهیزات باشند. برای واردات این لوازم بسیار مهم و کاربردی آشنایی بیشتر با حوزه واردات، تعرفه‌ها و قوانین مربوط به این حوزه اهمیت زیادی دارد. می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه بازرگانی ماندگار تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین