صادرات میوه خشک

میوه خشک یکی از خوش طعم ترین میان وعده ها به حساب می آید و دلیل لذیذ بودن طعم این محصول حالت بیسکویتی بودن آن ها می باشد. میوه های خشک شده امروزه با وجود خوشمزگی بسیاری که دارند. توجه بسیاری از مردم را برای میان وعده فرزندانشان به خود جلب نموده اند. همچنین باعث آن شده اند که تجار و بازرگانان قصد صادرات میوه خشک را به کشور های مختلف برای رسیدن به سود بالا داشته باشند. میوه خشک به دلیل آنکه یک خوراکی مغذی و سالم است. در سراسر جهان به فروش می رسد. و طرفداران بسیار زیادی دارد. همین امر موجب شده است که بازار صادرات میوه خشک بسیار داغ باشد.

چرا که کشور های بسیار زیادی هستند که به دلیل کمبود کشت میوه قادر به تولید میوه خشک نیستند و به همین دلیل این محصول را از کشور های دیگر وارد می کنند. ایران در زمینه تولید و صادرات میوه خشک یکی از کشور هایی است که از رتبه ی بسیار خوبی برخودار است. شرکت بازرگانی ماندگار یکی از بزرگترین شرکت های صادر کننده انواع میوه خشک در ایران است. شما از طریق این شرکت می توانید محصولات مختلف دیگری مانند صادرات حبوبات، قیسی، پسته و … را نیز انجام دهید.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

چه کنیم که یک تجارت موفق داشته باشیم؟

در جواب این سوال که چه کنیم که یک تجارت موفق داشته باشیم؟ باید بگوییم نگران نباشید در مسیر صادرات شما تنها نیستید افراد بسیار زیادی هستند که شما می توانید از تجربه های آنها بهره مند شوید، فقط از کسب اطلاعات لازم در این زمینه غافل نشوید!

امروزه با وجود مشکلات بسیاری که در حوزه صادرات به وجود آمده صادر کنندگان باید با کمک یک فرد خبره و یا  یک شرکت بازرگانی بسیار معتبر صادرات کالا های خود را انجام دهند. یکی از شرکت های بازرگانی که ما می‌ توانیم در این زمینه به شما معرفی کنیم، شرکت بازرگانی ماندگار است.

این شرکت با داشتن تجربه بسیار زیاد در حوزه صادرات کالا و انواع محصولات خوراکی توانسته توجه بسیاری از تجار تازه وارد را به خود جلب نماید. بسیاری از صادر کنندگان و تجار برای آنکه بتوانند یک تجارت موفق داشته باشند، از بازرگانی ماندگار کمک می گیرند و اطلاعات لازم را در این زمینه از مشاوران شرکت بازرگانی ماندگار دریافت می کنند.

از آنجایی که در مسیر رسیدن به سود بالا تاجران محترم باید اطلاعات کافی در مورد شرایط، قوانین و مراحل صادرات داشته باشند، در همین مورد ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد صادرات میوه خشک به سراسر نقاط جهان به تجار تازه وارد ارائه دهیم تا بتوانند با استفاده از این اطلاعات اقدام به صادرات این کالا به مقدار زیاد بنماید و سود کلانی را از این راه بدست آورند.

قوانینی صادرات میوه خشک

به طور کلی میوه های خشک شده همچون نارگیل، آلو، پرتقال از جمله میوه هایی می باشند که به صورت چیپسی تهیه می شوند و با بسته بندی های مناسب به سراسر نقاط جهان ارسال می شوند. این میوه ها به دلیل آنکه با روش ارگانیک و سالم تولید می شود طرفداران بسیار زیادی را دارند اما یک نکته قابل توجه در زمان صادرات میوه خشک وجود دارد و آن هم این است که که قوانین زیادی برای صادرات این محصولات در تمامی کشورها وجود دارد، که لازم است تاجران از این قوانین اطلاع کامل داشته باشند.

 در زمینه صادرات میوه خشک اولین و مهم ترین قوانین که باید رعایت شود کیفیت میوه خشک ها به حساب می آید. برای دریافت مجوز های لازم و خروج کالا های خود از کشور باید محصول شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد. به طور مثال اگر قصد دارید محصول خود را به کشور های اروپایی صادر نمایید، با توجه به قوانین سختگیرانه ی اروپا قطعا برای واردات میوه خشک با اروپا توصیه خواهد شد که تا حد بسیار زیادی میزان مجاز آلاینده های این محصولات را کنترل نمایند تا بتوانید مجوز های مورد نیاز را از این راه دریافت کنند.

صادرات میوه خشک
صادرات میوه خشک

دریافت کردن گواهینامه صادرات میوه های خشک

زمانی که شما بتوانید الزامات و گزینه های مهم دریافت مجوز های لازم را پشت سر بگذارید باید گواهینامه امنیت غذا را دریافت نمایید. در واقع این گواهینامه ها یکی از رایج ترین گواهینامه های اتحادیه اروپا به حساب می آید. این گواهی نامه ها برای این است که نشان دهند محصولات شما امنیت غذایی بسیار بالایی دارند و اثبات خواهند کرد که محصولات شما ارگانیک و حافظ محیط زیست هستند.

دریافت برچسب های لازم

از دیگر قوانین و شرایط صادرات میوه خشک به کشورهای اروپایی دریافت برچسب های مورد نیاز برای درج محصولات به حساب می آید. اطلاعاتی که بر روی برچسب ها باید ذکر شود، عبارتند از:

  • اعلام نمودن نام محصول حتی در صورت خشک شدن طبیعی و یا اضافه کردن انواع شکر ها به محصولات خود
  • اطلاعات میوه ها با ذکر نام در برچسب ها ذکر شود که آیا میوه های خشک دانه دارند یا نه
  • درجه بندی، سال تولید، مشخصات محصول بر روی برچسب ها درج شود.

مراحل صادرات میوه خشک

صادرات میوه های چیپسی  و یا میوه های خشک مانند دیگر خشکبار ها دارای مرحله های بسیار مختلفی می باشند که شما باید تمام این مراحل را پشت سر بگذارید. بنابراین در این قسمت از مقاله به ذکر این مراحل خواهیم پرداخت.

تامین محصول با کیفیت

اولین و مهم ترین مرحله در زمان صادرات میوه خشک استفاده از محصولات با کیفیت است. اگر شما از محصولات با کیفیت برای صادرات استفاده کنید، می توانید به صورت پی در پی و چند مرتبه دیگر محصولاتی را در فروشگاه های معتبر جهانی به فروش برسانید و اعتبار بالایی را به دست آورید.

دریافت مجوز های لازم و تاییدیه ها

دریافت انواع مجوز ها و اخذ مدارک یکی از مهم ‌ترین مسیر ها برای صادرات میوه خشک است. در زمانی که شما بتوانید تمامی مجوز ها را دریافت کنید، می توانید به راحتی محصولات خود را از مرز خارج کنید. در غیر اینصورت اگر شما مدارک و مجوز های لازم را دریافت نکرده باشید نمی توانید کالای خود را از مرز و گمرکات خارج کنید.

بنابراین باید توجه داشته باشید که دریافت این مدارک و تاییدیه ها یکی از مهم ترین مراحل صادرات میوه خشک به حساب می ‌آید؛ اما یک نکته بسیار مهم هم در اینجا وجود دارد که لازم به یادآوری است و آن هم این است که دریافت مدارک لازم از سوی اتحادیه اروپا و دیگر مکان‌ها در صورتی برای شما امکان پذیر خواهد بود که محصولات شما با کیفیت باشند و بدون هیچگونه آلاینده تولید شده باشند.

دریافت بیمه نامه

از دیگرنکات بسیار مهم در صادرات میوه خشک بیمه کردن بار شما است. در بسیاری از مواقع ممکن است در راه و در حمل و نقل مشکلاتی برای محصولات به وجود آید که قابل جبران نباشد. در این صورت اگر میوه های خشک شده شما بیمه باشد. بیمه بسیاری از خسارات را به شما باز خواهد گرداند. اما اگر بیمه بر روی محصولات شما نباشد وجود هرگونه اتفاقی باعث به وجود آمدن پشیمانی و حوادث نا بخشودنی خواهد شد.

بستن قرارداد با شرکت حمل و نقل

بستن قرار داد با شرکت های حمل و نقل یکی دیگر از مرحله های مهم صادرات به حساب می آید. در زمان خروج محصولات از مرز و ورود آن‌ها به کشور مقصد یکی از مهم ترین اقدام ها برای رساندن آنها به مکان مد نظر کمک گرفتن از یک شرکت حمل و نقل معتبر می باشد. در نتیجه شما در زمانی که می خواهید اقدام به شروع صادرات این نوع محصولات نمایید. می بایست از یک شرکت حمل و نقل کمک بگیرید. که بتواند بار شما را در سلامت کامل به مقصد برساند. و به شما اطمینان بدهد که در طول مسیر بار شما دچار مشکل نخواهد شد.

یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه حمل و نقل شرکت بازرگانی ماندگار است. که سالیان طولانی است در این زمینه فعالیت دارد. و در بین تاجران و بازرگانان قدیمی تر از اعتبار بالایی برخودار است. بنابراین اگر به دنبال یک شرکت حمل و نقل معتبر برای رساندن بار خود به مقصد هستید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. و پس از دریافت مشاوره رایگان، تصمیم نهایی خود را بگیرید.

صادرات میوه خشک
صادرات میوه خشک

صادرات میوه خشک به کشور روسیه

یکی از بهترین کشورها برای صادرات میوه خشک به آن کشور روسیه است. از آن جا که یکی از بهترین مقصد ها برای انواع کالاهای ایرانی کشور روسیه به حساب می‌آید. امروزه صادرات میوه خشک نیز به روسیه بسیار مورد توجه بازرگان و شرکت های بازرگانی قرار گرفته است. کشور روسیه در حاشیه دریای خزر قرار دارد. و به همین دلیل نزدیک بودن به کشور ایران یکی از مهم ترین مزایای صادرات میوه خشک به این کشور به حساب می آید.

وجود مرزهای کوتاه این کشور با ایران موجب پایین آمدن هزینه های تجارت برای صادرکنندگان شده و تجار توانسته اند که آشنایی بهتری با اصول بازاریابی بین المللی از سوی کشور روسیه پیدا کند و با بستن قراردادهای بین المللی صادرات کالاهای خود را به راحتی انجام دهند.

کشور روسیه سالیان بسیار است که مقصد کالاهای ایرانی می باشد و در همین راستا امروزه صادرات میوه خشک و یا میوه های چیپسی به این کشور به شدت افزایش پیدا کرده است.

سخن پایانی

در ابن مقاله سعی کردیم اطلاعات کافی در مورد صادرات میوه خشک را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم، همانطور که گفته شد امروزه صادرات میوه خشک با شرکت های بازرگانی با تجربه کاری آسان تر شده و مشکلات فراوانی را که در مسیر رسیدن به سود بالا از طریق صادرات وجود دارد، با استفاده از این شرکت ها شما می توانید به راحتی آنها را حل سازید.

 یکی از این شرکت هایی که شما می ‌توانید با آن ها مشارکت و همکاری داشته باشید، شرکت بازرگانی ماندگار است این شرکت با داشتن تجربه فراوان در خصوص تجارت و صادرات خشکبار توانسته جایگاه بسیار عالی را در بین شرکت های ایرانی به دست آورد و مورد توجه بسیاری از تجار تازه وارد قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین