واردات دارو از چین

حتما هنگام مراجعه به داروخانه نام داروهای چینی رو شنیده اید. و به این فکر کرده اید که چگونه این دارو ها به ایران وارد می شوند. و بی شک اگر جزو افرادی هستید که در خریدئو فروش دارو کار می کنند به فکر واردات دارو از چین خواهید بود. اما از حود می پرسید خرید دارو از چین به چه صورت انجام می گیرد و  چگونه  اطلاعات کافی در مورد واردات دارو از چین را به دست آورید؟ و حتی ممکن است در مورد نحوه واردات کالا از چین نیز سوال های را در ذهن داشته باشید.

در پاسخ به تمام این سوالات باید گفته شود که کشور چین یکی از بزرگ ترین صادر کنندگان دارو به کشور های دیگر است. و کشور ما به علت کمبود دارو و تا مین نیاز مردم به دارو، اقدام به واردات دارو از چین کرده که سالانه افراد زیادی از این طریق در آمد مناسبی به دست می آوردند. در اکثر دارو خانه های کشور دارو های چینی وجود دارد که شما هنگام خرید دارو می توانید داروی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شاید شما در خرید دارو های چینی دچار تردید شوید، اما به شما اطمینان داده می شود که تمام دارو های چینی زیر نظر وزارت بهداشت به کشور وارد می شود. شما می توانید با خیال راحت برای درمان بیماری عزیزان تان از دارو های چینی خریداری کنید.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

خرید دارو های چینی

کشور چین یکی از کشور های بزرگ و پر جمعیت است که از گذشته های دور با طب سنتی اقدام به درمان بیماری های گوناگون کرده است. اما امروزه به دلیل رشد علم و فناوری علاوه بر طب سنتی، دارو های شیمیایی نیز تولید می کند. دارو های چینی توسط پزشکان متخصص و کار بلد ساخته می شود و پس از کسب مجوز در بین اقشار جامعه پخش می شود. این دارو ها در درمان انواع بیماری ها موثر هستند، حتی برخی از دارو های چینی می توانند بیماری ناعلاج را نیز درمان کنند.

واردات دارو از چین

نحوه واردات دارو از چین

همان طور که می دانید دارو نیز مانند سایر کالا ها، از کشور های دیگر وارد می شود. یکی از مهم ترین علل واردات دارو از سایر کشورها، تامین نیاز بیماران به دارو و کمبود دارو در کشور است.

لازم به ذکر است، در کشور ما کارخانه های زیادی با به کار گیری افراد متخصص اقدام به تولید دارو کرده اند و بیشتر نیاز کشور به دارو را تامین می کنند، اما با این حال کشور ما نیاز به واردات دارو، از کشور های دیگر دارد. یکی از شناخته ترین کشور هایی که سالانه میزان زیادی دارو از آن کشور به ایران وارد می شود، کشور چین است. واردات دارو از کشور چین به ایران از سالیان دور تا به امروز ادامه یافته است. این کشور با دارا بودن تکنولوژی پیشرفته دارو های زیادی تولید و به سایر کشور ها صادر می کند.

واردات دارو از چین به سه روش زیر انجام می شود:

  • هوایی
  • دریایی
  • زمینی

همان گونه که می دانید برای واردات دارو از چین باید مجوز های رسمی دریافت کنید تا برای این کار با مشکل مواجه نشوید.

نکاتی در مورد خرید بدون واسطه از چین

بازرگانان ایرانی در کشور چین، دارو های مورد نیاز کشور را خریداری می کنند و پس از کسب مجوز های رسمی از اداره بهداشت و اداره گمرک دارو ها را از طریق روش های ذکر شده به کشور وارد می کنند و در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار می دهند. یکی از بازرگانی های معتبر در حوزه خرید از چین که کار واردات را نیز انجام می دهد بازرگانی ماندگار است. که می تواند در این حوزه نیز به شما کمک کند.

بیشتر بخوانید: حمل بار از چین، قیمت و نحوه ارسال

مزایای واردات دارو از چین

همان طور که مستحضرید با شیوع بیماری ها و افزایش مرگ میر باید به فکر تامین دارو های کمیاب و ضروری باشیم. برخی مواقع به دلیل کمبود دارو ممکن است جان عزیزانمان را از دست بدهیم به همین علت باید دارو های چینی را به کشور وارد نماییم.

کشور چین با به کار گیری روش های نوین و پیشرفته دارو های کمیاب را تولید می کند و با صادر کردن دارو به دیگر کشور ها درآمد زیادی به دست می آورد.

در ادامه چند مورد از مزایای واردات دارو از چین ذکر شده است:

  • در دسترس بودن دارو
  • قیمت مناسب دارو
  • کیفیت بالای دارو
  • کم شدن بیماری و مرگ میر
  • افزایش درآمد افراد

 لازم به ذکر است واردات دارو از چین باعث اشتغال زایی افراد زیادی می شود به همین علت افراد زیادی درآمد مناسبی به دست می آورند.

https://www.mandegarcommerce.com/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c%d9%86-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/

نتیجه گیری

همان طور که در مطالب بالا خواندید، کشور چین دارو های زیادی تولید و به سایر کشور ها صادر می کنند. کشور ما یکی از بزرگ ترین وارد کنندگان دارو از چین است که دارو های زیادی را از روش های گوناگون به کشور وارد می کند. امروزه افراد زیادی از طریق واردات دارو مشغول به کار شده اند و در آمد مناسبی به دست می آورند.

واردات دارو از چین سبب شده است با کمبود دارو مواجه نشویم و در مواقع ضروری داروی مورد نیاز را با قیمت مناسب خریداری برای بیماران خود خریداری کنیم. کیفیت دارو های چینی بسیار بالا است و برخی از بیماری سرسخت نیز درمان می کند. کشور ما با واردات دارو از چین نیاز کشور به انواع دارو ها را تامین می کند و بیماران گرامی می توانند بدن هیچ مشکلی داروی مورد نظر خود را تامین کنند در روند بیماری خود تسریع ببخشند.

ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مورد نیاز در مورد دارو های چینی و واردات دارو از چین را ذکر کنیم. و شما اگر مایل باشید می توانید با به دست آوردن اطلاعات کافی و کسب مجوز اقدام به واردات دارو های چینی کنید. و از طریق در آمد خوبی به دست بیاورید. در این راستا مشاوران ما در بازرگانی ماندگار می توانند به شما کمک کنند تا به راحتی این کار را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین