همه ما می دانیم که کشور امارات کشوری مدرن و پیشرفته است که در سراسر دنیا بسیاری از مسافران آن را به عنوان مقصد اصلی خود انتخاب می کنند که بسیاری از این مسافران از کشور ما ایران می باشند. کشور امارات همچنین به عنوان بزرگ ترین مقصد خرید مسافران نیز از قدیم بوده و هست. اکثریت افرادی که به امارات سفر می کنند اغلب بیشتر وقت خود را صرف گشتن در بازار ها و مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ و مجلل برای خرید پوشاک از امارات می کنند.

با توجه به این مقاله شرکت ماندگار از جمع آوری این مطالب قصد دارد که در مورد واردات پوشاک، مزایا و برتری این کشوردر حوزه فروش پوشاک را خدمتتان عرض نماید تا بدانید که برای خرید پوشاک از امارات چه اقداماتی لازم به انجام می باشد.

  امارات بزرگترین مرکز خرید دنیا

همانطور که گفتیم مراکز خرید های بزرگ پوشاک در دنیا متعلق به کشور امارات می باشد. هرساله مسافران زیادی به قصد خرید پوشاک به امارات سفر می کنند. اما این روز ها خرید پوشاک از امارات برای این کشور تجارتی بزرگ شده است. زیرا که این شهر بزرگ ترین و اصلی ترین مراکز خرید را در جهان دارد.

مزایای خرید پوشاک از دبی

از قدیم تا امروز بازار خرید از امارات در دسته تجارت های پرسود برای این کشور بوده و هنوز هم هست. زیرا که علاوه بر تولید بالایی که در زمینه پوشاک دارند مزایا و کیفیت بالایی که برای این اجناس در نظر گرفته شده است بسیار مناسب می باشد. از همین رو امارات در این زمینه محبوبیت بالایی دارد.  پوشاک خریداری شده و یا وارداتی از امارات از کیفیت و همچنین قیمت  فوق العاده ای برخوردار هستند. و از طرفی گستردگی تنوع در رنگ، مدل و طرح پوشاک خود دلیلی برای محبوبیت خرید پوشاک از امارات می باشد.

 اما به یاد داشته باشید که برای خرید پوشاک از امارات ابتدا باید با قوانین و شرایط لازمه در این راه و تعرفه های گمرکی آشنایی کامل را پیدا کنید. در ادامه این مطلب برای آشنایی شما عزیزان با این قوانین و شرایط توضیحات کاملی را خواهیم داد.

نکات خرید لباس از امارات

خرید پوشاک از کشور امارات نیز همانند خرید از سایر کشور ها شرایط و قوانینی را شامل می شود. که اجرای آنها ضروری و لازم می باشد که اصلی ترین مرحله آن ترخیص از گمرک می باشد. که برای انجام این پروسه ابتدا خریدار باید تعریفه هایی را پرداخت نماید. برای واردات هرنوع کالایی تعرفه ای جداگانه و مشخص وجود دارد. باید با توجه به آنها مبلغی را پرداخت نمایید. اما با توجه به گوناگونی در کالاهای وارده تعرفه ها نیز مانند کالا ها متفاوت می باشند.

لازم است بدانید که شما عزیزان می توانید پوشاک مورد نیاز خود را به دو صورت اینترنتی و حضوری از امارات خریداری نمایید:

جهت خرید پوشاک به صورت غیر حضوری و یا اینترنتی ابتدا باید در یکی از فروشگاه های اینترنتی مد نظر خود ثبت نام کنید و پس از ثبت نام در فروشگاه مد نظر خود به سراغ پروسه خرید بروید و خرید پوشاک مورد نیاز خودتان را انجام دهید سپس از خرید لباس به صورت اینترنتی سفارش شما ثبت و وارد گمرک می شود که در این مرحله شما باید تعرفه و هزینه های گمرکی را پرداخت نمایید که این هزینه ها شامل: هزینه انبار، هزینه تخلیه بار از گمرک و ….می باشد.

 و اما برای خرید حضوری پوشاک از امارات باید مستقیما به امارات سفر کنید و به مراکز خرید بروید و پوشاک مورد نیاز خودتان را خریداری نمایید.

خرید پوشاک از امارات
خرید پوشاک از امارات

مدارک لازم جهت ترخیص پوشاک از گمرک

به یاد  داشته باشید با خرید لباس پروسه شما تمام نشده است و باید همانطور که به آن اشاره کردیم اقداماتی را در جهت ترخیص کالای خود از کمرگ انجام دهید. که برای طی کردن آن مراحل شما عزیزان نیازمند مدارکی هستید تا آخر بتوانید کالای خود را به راحتی ترخیص نمایید. برای ترخیص پوشاک و کالای خود از امارات همانند هر کشور دیگری نیازمند داشتن اسناد و مدارک هایی هستید .که در هر مرحله به انها نیاز پیدا می کنید و ترخیص طبق آنها صورت می گیرد این مدارک شامل:

  • برگه تسویه حساب و یا برگه ترخیص
  • برگه و مدارک ثبت سفارش
  • بارنامه کالا و محصولات
  • بیمه نامه
  • شناسنامه کالا و یا همان فاکتور کالا و محصولات
  • قبض انبار

سخن آخر

به خاطر داشته باشید که اگر به دنبال خریدی مطمئن از کشوری با مسافت نزدیک به ایران هستید. تا هزینه های به خصوص هزینه های حمل و نقل کالا تا جای ممکن کاهش یابد پیشنهاد ما به شما خرید از امارات می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین