خرید قطعات خودرو کشور از چین

خودروها و اتومبیل ها اختراعاتی هستند که تاثیرات زیادی بر زندگی انسان ها در طول زمان گذاشته اند. به طوری که حتی امروزه نیز این تاثیرات حس می شوند و برای مثال، زندگی بدون اتومبیل برای یک خانواده و یا یک شخص سخت است، از طرفی نیز خودروها محصولاتی نیستند که هرگز خراب نشوند. ابزار و قطعات زیاد به کار رفته در خودروها به مرور زمان مستهلک می شوند و احتیاج به تعمیر و یا تعویض دارند. در این شرایط خریدن یک قطعه جدید در برنامه دارنده آن خودرو قرار می گیرد، خرید قطعات خودرو از چین در این لحظه ضرورت خود را نشان می‌دهد.

از طرفی نیز شرکت های مونتاژ خودرو و یا ساخت اتومبیل برای سرهم بندی و تکمیل کار محصول خود ممکن است به قطعه یا قطعاتی نیاز پیدا کنند. در این وضعیت نیز خریدن قطعات خودروها مورد نیاز مسئولین آن است.

تا این جا ما به توضیح دلایل این خواسته و موضوع مقاله پرداختیم. در ادامه به چگونگی این کار و تشریح کامل موارد جانبی آن خواهیم پرداخت. در ادامه با ما باشید.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

بازار اقتصادی قطعات خودرو

همان طور که در بالا گفته شد، در موارد زیادی به خرید قطعات خودرو از چین احتیاج می شود. حال به تعداد خودروهای موجود در دست انسان ها و همچنین خودروهای تولیدی فکر کنید. تصور کنید که چقدر خودرو وجود دارد و در طول زمان چه مقدار از آن ها به قطعات نیاز پیدا می کنند. اکنون شما متوجه بازار کار و رونق اقتصادی قطعات خودرو می شوید و البته تمامی این ها به کیفیت محصولات شما و مرغوبیتشان وابسته هستند.

خرید قطعات خودرو از چین

چرا کشور چین؟

چین یک کشور آسیایی است که اقتصادی شکوفا با رشد روز افزون دارد. صنعت چین رو به جلو است و خودروهای تولید شده در این کشور نیز مورد قبول مهندسان هستند. علاوه بر این موارد، بازار چین به گونه ای است که هر محصولی که شما بخواهید در آن پیدا می شود و درجه کیفیت و مرغوبیت آن نیز کاملا مشخص است. یعنی شما می توانید از اینکه دقیقا در حال خریدن چه کالایی هستید با خبر باشید. همچنین در شرایط فعلی که ارتباط با سایر کشور ها سخت تر و دارای قوانین پیچیده تری می باشد، واردات از چین و خرید از آن عاقلانه تر به نظر می آید. همچنین اگر می خواهید با نحوه وارداتو خرید از این کشور آشنا شوید حتما به صفحه خرید از چین بازرگانی ماندگار مراجعه نمایید.

قیمت خرید قطعات خودرو از چین

چین یک کشور با جمعیتی هولناک است اما مردم آن به تنبلی و تن پروری عادت ندارند. کار و فعالیت زیاد این مردم در کنار هزینه نیروی کار پایین، سبب اصلی کم بودن قیمت کالاهای چینی در کنار کیفیت بالا و قابل مقایسه با کالاهای سایر کشور هاست. ارزان بودن نیروی کار از دلایلی است که شرکت های چند ملیتی را نیز برای تولید در کارخانه های خود به این کشور کشانده است.

قیمت ارزان و خرید قطعات خودرو از چین و همچنین کیفیت خوب آنان، سبب شده است که واردات از چین و فروش در ایران تجارتی پر سود باشد. زیرا به علت قیمت کم کالاهای چینی، ارزش افزوده کمتری روی آن خواهد رفت و مردم خرید راحت تری خواهند داشت و در این بین تاجر سود قابل توجه خود را به دست خواهد آورد.

مقاله مرتبط: سفارشات از انبار چین

کیفیت قطعات وارد شده

در خرید کالا از چین، کیفیت کالاهای خریداری شده موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود. حتما شما نیز شنیده اید که گفته می شود کالاهای چینی مرغوب نیستند و تقلبی می باشند. همچنین چنین نظراتی کورکورانه در مورد کیفیت اتومبیل های چینی نیز بیان می شوند اما حقیقت امر این است که در چند سال گذشته در تولید این کالاها دقت زیادی به کار رفته و طراحی ساخت این محصولات مورد توجه مهندسین و طراحان قرار گرفته است.

به همین دلیل به طور قطع نمی توان چنین حکمی صادر کرد. به عنوان مثال اگر شما لوازم یدکی و قطعات خودرو را از همان شرکتی که اتومبیل را تولید کرده است خریداری کنید هرگز با عنوان خریداری یک جنس غیراصل دچار ضرر نخواهید شد. پس تنها نکته مهم در این مسئله، دقت می باشد.

 

پرسودترین کالاهای وارداتی از چین به ایران در سال 1402

اهمیت اصل بودن اجناس و دوری مشتریان از قطعاتی که غیر اصل و تقلبی باشد، تاثیری است که بر سلامت خودرو گذاشته می شود و خرید قطعات خودرو از چین دوام بیشتری دارند و به اتومبیل صدمه وارد نمی کنند و این در حالی است که یک قطعه تقلبی می تواند قطعات دیگر اتومبیل را از کار بیندازد.

خرید قطعات خودرو از چین

خرید کالا

قطعات خودروها شامل موتور، آفتابگیر، گیربکس، آبگیر، تجهیزات جلوبندی، بدنه و … می شود. برندهای خودروهای چینی نیز به طور مثال؛ جک، برلیانس، آریو، چری، جیلی، ام وی ام، چانگان، لیفان، هایما و … می باشند. همان طور که می بینید چین بازار گسترده ای در این زمینه دارد و خرید کالا از آن کاری مطمئن است. در این میان این موضوع مطرح می شود که چگونه این کار را انجام دهید.

 

https://www.mandegarcommerce.com/%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%a7%d8%b2-%da%86%db%8c%d9%86/

نحوه خرید قطعات خودرو از چین

شما می توانید به این کشور سفر کنید و به بازارهای فروش شهر های متفاوت آن سر بزنید. قیمت ها، ویژگی ها و کیفیت ها را بررسی کنید و با نیاز خود تطبیق دهید. محصول را طبق قوانین مقرر شده خریداری کنید و به ایران منتقل کنید.

راه دیگر، خریداری کالا به وسیله سایت های مخصوص یا شرکت های واسطه ای خرید از چین  است. این ساز و کار ها بنا شده اند تا در این موقعیت که قوانینی سخت و دست و پا گیر برای واردات وجود دارد، با آسان کردن آن ها به وسیله رابط ها و مجوز هایشان، به انجام این کار برای شما و سپس گرفتن دستمزد حق العمل کاری می‌پردازند. شما می توانید با سفارش کالاهای مورد نظرتان به این ساز و کار ها، محصول خود را در مدت مشخص شده تحویل بگیرید. جهت سفارش کالا و خرید قطعات خودرو شما می توانید با کارشناسان ما در بازرگانی ماندگار در تماس باشید.

 

https://www.mandegarcommerce.com/%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88-%d8%a7%d8%b2-%da%86%db%8c%d9%86/

چگونگی نقل و انتقال قطعات

بهترین راه واردات کالا از چین، تجارت و حمل و نقل دریایی می باشد. کشتی یک وسیله حمل با قیمت ارزان تر است که حجم بالایی را نیز جا به جا می کند. ممکن است انتقال با کشتی طولانی شود اما قیمت آن به صرفه است و از طرف صاحب نظرات و همچنین واسطه هایی که در این کار تجربه دارند، به شما توصیه می شود در نهایت گفته می شود که خرید قطعات خودرو از چین یک عمل معقول است که در صورت انجام اصولی و مناسب آن، برای شما موفقیت آمیز خواهد بود.

دسته بندی: چین برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت پشتیبانی ماندگار
پشتیبانی سایت
پیغام دارید !
پشتیبانی ماندگار چت آنلاین