دبی

واردات قطعات کامپیوتر از دبی

واردات قطعات کامپیوتر از دبی

همانطور که می دانید امروزه با پیشرفت در تکنولوژی کار با کامپیوتر چندین برابر شده است. و بیشترین  نیاز کشور نیز قطعات و وسایل جانبی کامپیوتر می باشد. از این رو بیشترین واردات کشور در دست وارد کنندگان قطعات کامپیوتر از دبی به ایران است. از این رو اگر شما قصد واردات قطعات کامپیوتر از دبی را دارید. این بهترین گزینه برای کسب سود بیشتر است. زیرا که واردات قطعات کامپیوتر از دبی برای بازاریان و البته مردم سود و منافع بسیاری را به همراه دارد. زیرا که آنها می توانند به سادگی کالا و قطعات مورد نیاز کشور را با کمترین قیمت تهیه کنند.

شرکت ماندگار در این مطلب قصد دارد مطالبی را که در رابطه با واردات قطعات کامپیوتر از دبی جمع آوری کرده است. را با شما به اشتراک بگذارد پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید. همچنین این شرکت بیش از 20 سال تجربه واردات کالاهای مختلف از دبی را دارد. که شما می توانید جهت واردات از بازرگلنی ماندگار کمک بگیرید.

در صورت نیاز به مشاوره کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت

  • 0 of 500 max characters

واردات قطعات کامپیوتر

نیازه امروزه بازار در ایران به قطعات کامپیوتری روز به روز افزایش پیدا می کند. و اما تولید این قطعات در کشور بسیار کم و پاسخ گوی نیاز مردم نمی باشد.  همین امر موجب می شود که واردت کنندگان دست به کار شوند. و قطعات کامپیوتری را از دبی به ایران وارد کنند. اما علاوه بر نیازی که امروزه بازار ایران به قطعات کامپیوتری از خودش نشان داده است این نوع واردات با سود دهی کلانی رو به رو است.

اما دلیل اصلی واردات قطعات کامپیوتر از دبی این است که دبی هیچ گونه هزینه ای را با عنوان تعرفه و یا به اسم مالیات دریافت نمی کند به همین دلیل تجار و بازرگانان ایرانی برای فعالیت خود در این زمینه این شهرتجاری را انتخاب می کنند و به سودی چشمگیرمی رسند.

شرایط واردات قطعات کامپیوتر

واردات قطعات کامپیوتر از دبی برای واردکنندگان منفعت بسیار بالایی دارد زیرا که قطعات کامپیوتر اغلب کالا مورد توجه همه مشتریان می باشد، همین امر موجب شده است تا این کارمحبوبیت بسیاری را پیداکند و به یک شغل پر درآمد تبدیل شود.

اما لازم به ذکر است که برای واردات قطعات کامپیوتر از دبی لازم است که نکاتی رعایت شود و این نکات عبارت اند از:

قبل از واردات باید شرکتی را که با آن قرار داد بسته اید را در دبی ثبت کنید. پس ابتدا باید از معتبر و قانونی بودن آن شرکت اطمینان حاصل فرمایید. تا هم به راحتی به ثبت شرکت و قطعات بپردازید. و هم اینکه از کیفیت اجناس خیالتان آسوده شود.

در مرحله بعد مهم ترین نکته قابل اشاره، داشتن گارانتی می باشد. زیرا که باعث می شود خریداران با اطمینان بیشتری آن کالا را از شما خریداری کنند. و همینطور اگر قطعات با خرابی آسیب هایی رو به رو شوند مشتریان بتوانند در زمان تعیین شده ای آنها را باز گردانند.

علت پر سود بودن واردات قطعات کامپیوتری

البته پر سود بودن چنین وارداتی به عواملی مثل:

*خرید قطعات جانبی کامپیوتر با گارانتی و با کیفیت

* مقایسه قیمت تمام شده کالا و قیمت هریک از قطعات کامپیوتر همراه با داشتن دفترچه راهنما

*خریدن قطعات کامپیوتر با مناسب ترین قیمت و وارد کردن آن با کمترین هزینه

*خرید قطعات کامپیوتر از شرکت های معتبر

به خاطر داشته باشید که واردات قطعات کامپیوتر شامل چه نوع قطعاتی می شود قطعات داخلی یا قطعات خارجی!؟

قطعات کامپیوتری وارداتی از دبی

اغلب قطعاتی که از دبی به ایران وارد می شوند شامل قطعات جانبی و قطعات اصلی می باشند که با توجه به نیاز بازار به هر دو قطعه را به یک اندازه احتیاج دارد.

الف) قطعاتی مانند کارت گرافیک، دیسک، مادر برد، رم کامپیوتر، کیبورد، موس، پاور، پردازنده، حافظه اس اس دی و…. می باشند که هم شامل قطعات داخلی و هم شامل قطعات خارجی می شود.

و اما قطعات جانبی که شامل: هارد و هدست، کارت صدا، فن خنک کننده، درایو نوری، قاب هارد، قلم نوری و…. می باشند نیز از جمله قطعاتی هستند که از دبی به ایران وارد می شوند.

سخن پایانی

با توجه به آنچه که در این مقاله گفتیم. می توان نتیجه گرفت که واردات قطعات کامپیوتر از دبی از نظر سود دهی و منفعت مالی در سطح بسیار بالایی قرار دارد.  اما باید برای رسیدن به سود دهی در این زمینه باید فعالیت بسیار مبتدرانه و هوشمندانه ای را داشته باشیم. و با قوانین به خوبی آشنا شویم. برای آگاهی کامل از قوانین می توانید با شرکت بازرگانی ماندگار تماس بگیرید . و از مشاورین این شرکت کمک بگیرید‌.

حسین میخک

عاشق سئو و بهینه سازی سایت برای مرورگرهای جستجو

نمایش نظرات

پست های اخیر

حواله پول به عربستان – انتقال پول به عربستان

حواله پول به عربستان حواله پول به عربستان یک روش انتقال پول و حواله ارزی است که اجازه می‌دهد به…

1 ماه قبل

حواله روپیه به هند | حواله ارز به هند | ارسال پول به هند

حواله روپیه به هند حواله روپیه به هند توسط شرکت بازرگانی ماندگار انجام می شود. کارمزد حواله روپیه در این…

1 ماه قبل

ارسال پول به عراق | حواله دینار به عراق

ارسال پول به عراق برای ارسال پول به عراق، شما می‌توانید از چندین روش استفاده کنید. این شامل انتقال بانکی،…

2 ماه قبل

ترخیص مواد اولیه از گمرک

ترخیص مواد اولیه ترخیص مواد اولیه از گمرک یک فرآیند حیاتی برای صنایع مختلف و اقتصاد کشور است. این فرآیند…

2 ماه قبل

حواله یورو | ارسال پول به اروپا

حواله یورو حواله یورو یک ابزار مالی و حواله ارزی است که معمولاً برای انتقال پول از یک کشور به…

2 ماه قبل

واردات مهره و لوله و شیلنگ آب

واردات مهره و لوله و شیلنگ آب از این نظر که این تجهیزات برای صنایع مختلفی استفاده می‌شوند، اهمیت دارد.…

2 ماه قبل